Dagens tips...

...är till alla småbarnsföräldrar! Till alla dem som har kamin eller grill eller nåt liknande som man inte vill att barnen ska röra vid!

Allt För Föräldrars Webbshop har de nu erbjudande på flexgrind. Vi har varit på jakt efter en sån ganska länge, men vi har varit för snåla för att lägga 1500 spänn på det (ja, jag vet att säkerheten kommer först, men vi har inte eldat så mycket än och de gångerna vi har gjort det har varit när Novalie gått och lagt sig)...

Så nu tycker jag att jag gjorde klippet när jag kunde beställa den för 1069 kr, fraktfritt :-)
Det är ju verkligen dags nu att skaffa en sådan när det blir kallare (=vi eldar mer) och Novalie börjar röra sig mer och mer. Ni såg väl videon på när hon gick? Annars kan ni se den här (<-- LÄNK) ;-)
Grind Flex 5 med 5 sektioner, färg Koks/Grå
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!