Till mamma

Denna morgon gick åt till att färdigställa tårtorna som vi fått på beställning. Det var två doptårtor, temat var vitt och rosa och prinsessa ;-)
Ola stod för bakandet och hjälpte till litegrann med dekorationerna. Det är dekorationerna som är roliga tycker jag :-)

I eftermiddags körde vi in till minneslunden. Tidigare i veckan sa jag till Ola att jag skulle in där idag. Jag har haft en jobbig vecka, jag har saknat mamma otroligt mycket denna veckan. Vid vissa tillfällen eller när vissa saker händer så sköljer saknaden över en som en våg som drar med en ut till ett hav av ännu mera saknad...
Saknaden finns där hela tiden, men ibland kommer den som en kallsup.
Det var första gången jag var där sedan begravningen. Det var jobbigt men välbehövligt och jag kommer snart att åka dit igen <3


Blommorna vi lämnade till mamma idag, fina korallfärgade rosor...

Diza satte blommorna och Ola och jag tände vars ett ljus. <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir lättare med tiden men tyvärr... sorgen och saknaden försviner aldrig.

Fina rosor. =)

Kram och kärlek till dig!

2011-05-22 @ 22:19:13
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!