Se upp!!

Nu gäller det att hålla koll på lilla busan!
Rätt vad det är så är hon framme vid trappan, så nästa sak som inhandlas till detta hushålle är definitivt en grind till trappan och en till kaminen!


(Ignorera Dizas jeansjacka som hon slängt under trappan!)

Idag har vi varit på simskola, haft besök av Novalies kompis Nemi och hennes fina mamma, sen bar det av till Malmö för min del (skulle ju skriva på kontraktet till jobbet jag lyckats få!!), sen körde jag och handla våtdräkt till Diza för hon fryser så himla mycket på simningen (hoppas bara att den passar...), sen en snabb sväng till Barnens hus där jag gjorde ett klipp.
Har gått och kollat efter en rutschkana till flickorna, men ville inte ha en för liten. Nu hade de rea på dessa och den stora som jag kollat på innan kostade bara halva priset, men när jag var halvvägs hem insåg jag att jag köpt den mindre iaf (tankspridd mama...) så det är bara att köra tillbaka imorgon och byta *suck* No one to blame but myself :-o

Sen snabbt iväg och tränade.
Sen till syster yster och äta kvällsmat! Så WOW!!! Vilken dag vi/jag haft :-)
Både jag och flickorna är helt slut nu.

På tal om syster yster, jag fick en jättefin present för att jag fått jobb! Presentkort på min favoritaffär Esprit!! Tack fina ni, I love it :-) <3

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Nä, det är faktiskt ett riktigt bra sommarjobb!

2011-07-27 @ 21:13:23
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!