Riskornen

Jag har försökt och försökt pch försökt att fånga foto på Novalies små bissingar, men det är inte helt lätt kan jag säga ;-)

Som jag berättat tidigare så märkte jag av hennes första tand när hon var 10 månader. En tand där uppe, men innan den bröt igenom tandköttet så kom en tand där nere, sen var där en till tand på väg därnere, sen märkte jag att tanden bredvid där uppe var på väg också, och IGÅR så kände jag att tanden vi märkt av först ÄNTLIGEN brutit igenom!!
Så från att ha varit "tannalös" länge så har hon på en månad helt plötsligt FYRA tänder på gång!
Det är ju bara FÖR gulligt också :-)

Jag "visste" ju att tänderna skulle komma sent, för det gjorde Dizas också. Hon var också 10 månader när hennes första bissing tittade ut.

Jag lyckades fånga en snabb bild på de övre tänderna ;-)

  

Min lilla busunge!!



Vad skulle jag gjort utan er??
En av mammas finaste <3

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så söt!

2011-07-27 @ 20:28:45
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!