På lekplatsen

Igår var vi ju en sväng på lekplatsen, Novalie, jag, Diza och en kompis till Diza som hade sovit över.
När de tröttnat lite på att leka så satte vi oss en stund i gräset och njöt och fikade lite.
Sen tog jag fram kameran och fotade lite, då började de stora tjejerna plocka blommor och Novalie ställde sig upp och släppte taget. Hon stod alltså alldeles själv, ganska lång stund :-)




Min fina stora tjej, som är en så kärleksfull storasyster :-)


Fina buketten som Diza polckade (och band med ett tjockt grässtrå) till mig <3

Barnen uppskattade verkligen lekplatsen. Även jag som fick en massa fina bilder. Tiden bara sprang iväg :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fia

Så mysigt =)

2011-07-19 @ 19:13:46
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!