Insamling!

Jag har startat en insamling till minne av min älskade mamma på cancerfondens hemsida! Här bredvid på höger sida kan ni klicka på bilden för att komma direkt dit.

Min/vår älskade mamma gick bort alldeles för tidigt, 56 år gammal, i mars i år efter 2 års kamp mot lungcancer.
Hon kommer vara för evigt saknad och älskad av pappa, mig och mina syskon m respektive och 8 barnbarn (snart 9).
De tre sista barnbarnen kommer tyvärr aldrig att få lära känna henne då de är för små resp. inte född än :-(
Livet kommer aldrig bli sig likt igen.

Så till minne av mamma och för alla andra som kämpar mot cancer har jag startat en insamling till cancerfonden. Jag har satt ett mål på 10 000kr till den siste december i år. Men min önskan är att nå målet till julafton!

Så känner du dig givmild så donera gärna en slant till min insamling!

Tjingeling


UPPDATERING! Deras hemsida uppdateras, därför syns inte bannern förrän på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!