Buzzador- Tassimo T20

Jag är med i något som heter Buzzador, buzzador hjälper företag att nå ut till sina slutkonsumenter genom att man får erbjudanden om att vara med i vissa kampanjer, så anmäler man sig till de kampanjer som verkar intressanta. Kommer man med så får man testa produkter, gratis eller till kraftigt rabbaterade priser, i utbyte mot att man ger feedback.

Denna gången hade jag turen att få vara med i en kampanj för Tassimo. Jag fick köpa Tassimo till ett kraftigt rabbaterat pris. Med maskinen fick jag 6 olika kaffesorter; Gevalia mörkrost, Gevalia original, latte macchiato, espresso, cappucino och marabou chokladdryck.
Det är intressant att testa eftersom vi är zoegas-drickare här ;-)
Men jag måste säga att jag blivit positivt överraskad av de flesta.
Mörkrosten var ingen storfavorit, men espresso och latte macchiato (har bara testat dem änsålänge) är supergoda.
De är inte korniga eller vattniga, mörkrosten var tyvärr lite kornig i slutet...

Själva maskinen är jättefin, pianosvart! Går att få i massor av andra färger, själva maskinen i vitt och framdelen (där man ställer muggen) i andra färger (rött, blått, grönt osv).
Kaffet går snabbt att göra, är lika varmt som bryggkaffe och den låter inte särskilt mycket. Den låter lite mer när den gör mjölken till latten och cappucinon, men det är absolut inte störande. 
De vi bjudit på kaffet har tyckt att det var mycket gott. Har inte hört något negativt om den än!

Bilden är den första koppen vi gjorde, en espresso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!