Att känna igen en känsla

FAKTA: Visste ni att trots att rökningen har minskat i Sverige så fortsätter lungcancern att öka bland folket!! Det hörde jag på radionyheterna i våras och jag kommer fortfarande ihåg det.

Har tänkt på mamma otroligt mycket. Ännu mer igår och idag.

En annan bekant till oss gick bort i samma sjukdom som mamma natten till igår. Jag tänker på vår bekantas barn. Den äldsta dottern och jag har pratat väldigt mycket det senaste halvåret, hon fanns där för mig när mamma gick bort och jag har funnits där för henne nu när de gått igenom samma sak.
Alla känslor kom dundrandes tillbaka. Vakuumet.

Nu har denna sjukdomen tagit ytterligare en ifrån oss, så därför vill jag uppmuntra alla som är på ett givande humör att skänka en slant till cancerforskningen <3


Klicka på cancerfondens banner här på höger sida på bloggen. Jag gör det för mamma och nu även för Christer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!