4 månader

Idag är det fyra månader sedan du lämnade oss :-(
Fyra månader sedan den värsta dagen i mitt liv. En dag man har fruktat sen den dagen då vi fick beskedet; obotlig cancer.
Kan fortfarande inte fatta det. Ibland har jag kommit på mig själv med att "vänta" på att hon ska komma hem.
Tänker på allt det som jag skulle vilja berätta, om barnen, om jobben jag söker, att jag kommit in på en högskoleutbildning som jag inte vet om jag ska tacka ja till, osv.
Jag har ju pappa och Ola och alla dem andra, men jag saknar våra pratstunder och dina kloka ord.
Det gör ont att veta att Novalie inte kommer att känna dig. Diza pratar ofta om dig. Häromdagen sa hon till mig att hon önskade att hon hade goda feföräldrar som Timmy Turner (i fairly odd parents på disney channel), då skulle hon önska att mormor levde. Lilla hjärtat.

Vi saknar dig mer än ord kan beskriva.

Skänk gärna en slant till cancerfonden om du vill, jag har startat en insamling till minnet av min älskade mamma <3

Klicka på bilden nedan för att komma direkt dit. Eller på bannern till höger.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tårarna rinner längs kinderna när jag läser det du skriver.

Kan bara föreställa mig hur tomt det måste kännas.

Men jag tror att hon hör allt du säger, ser allt barnen gör och finns hos dig varenda dag. De kloka orden du under så många år fått höra från henne har gjort dig till den du är idag och du kommer föra vidare samma kloka ord till dina barn. Visst är barn fantastiska, tänk om vi kunde se världen med deras ögon...

Kram på dig Gumman

2011-07-19 @ 00:18:29
URL: http://lillafamiljenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!