Sälen dag 1

Ja, första dagen snart avklarad i Sälen. Nu är vi ju i Hundfjället och hitintills är vi inte jättenöjda. Det är inget fel på boendet, det är fint, men vi bor lite långt ifrån backen och sen är här inte så mycket att göra och så många backar och liftar som i Lindvallen. Det kanske bara är för att vi är vana vid Lindvallen och att ha allt nära. Sen är Hundfjället det enda fjället där de har kvällsåkning 2 dagar, på alla andra fjäll har de det 3 eller 4 dagar.
Men det är helt okej. Vi är ju i Sälen, det är det viktigaste.
Ska ta lite foto imorgon, det blev inget av det idag. Vi har mest varit iväg och handlat, sen hjälpte jag Diza lite i backen, sen stängde liftarna.

Imorgon ska det bli mer åka av, då ska vi ut tidigt och så kan vi förhoppningsvis åka hela förmiddagen.

Jag har lånat min fars dator nu, jag kommer inte ihåg pin koden till mitt bärbara bredband, så jag har lite problem med att blogga. Men en uppdatering om dagen ska jag nog kunna ordna, hoppas jag...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!