Ute i skogen...

Igår var det så fint väder så Novalie, Ola och jag tog en tur till bokskogen! Det var mysigt att gå där (när vi väl kommit på rätt stig alltså...) så pass så att till och med Novalie njöt av att åka vagn.
Det är hon ju inte särskilt glad för annars...


Kan det bli bättre? Limo, kex och nycklar på en fin dag i skogen!!

Jag är glad att vi tog en tur igår för idag är det härliga vädret som bortblåst igen...

Far och dotter;

Nu ska de snart vara ensamma hemma tillsammans. Bara ett par dagar tills jag börjar jobba :-S

Nu bär det snart av till affärerna! Vi ska se om vi hittar någon födelsedagspresent till vår snart ett-åring :-) och jag ska se om jag hittar några kläder till jobb för presentkorten jag fick när jag fyllde år :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!