Torsdag 18 augusti

Får bli ett inlägg idag om dagen.
Har varit en hektisk dag eftersom jag sov lite längre (min tur att sova idag) än vad jag tänkt...
Stack och träna nästan direkt efter att jag gått upp. Tog det lugnt på träningen idag, tog inte ut mig så som jag brukar (eftersom jag mått riktigt dåligt efter de senaste träningarna) så jag mådde inte så dåligt idag.
Detta var ju första gången på över en vecka som jag tränade också.
Har ju väntat på att foten skulle bli bättre och det hjälpte. Hade inga känningar i foten efter träningen idag!! :-)

Sen hem, duscha och åka till frissan! Så nu e man snygg och fräsch i håret igen ;-)
Lagom tills man ska börja jobba igen :-S

Ola fick åka till skolan med Diza idag, dem hade öppet hus. Det gick tydligen jättebra :-)
Diza ser SÅ fram emot att börja skolan!

Sen handla lite mat, lämna Diza hos morfar också hem och nu ska jag göra mig iordning för att åka och träffa finaste H och ha tjejkväll :-)

Imorgon är vi en del mammor och barn som ska träffas på Leos Lekland, ska bli superskoj!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!