Tidigt en måndagsmorgon...

Diza, pappa och Novalie åkte på simskola imorse, så mamma slapp och fick sova lite. Skönt med tanke på hur jag mådde hela eftermiddagen igår. Funderar på att åka och träna idag igen, men vet faktiskt inte om jag vågar.
Syrran och hela hennes familj ligger dåliga...

När de kom hem från simninge var det dags för att baka tårta! Novalies kompis Nemi fyller ett helt år redan och de har gjort beställning på en formtårta av Ola, som vi visar bild på senare.
Jag har hjälpt till med småsaker. Som jag brukar göra ;-)
Det tycker jag är roligt, småpill!

Sen ska vi försöka fixa där ute. Dra ogräs och fortsätta på parkeringen :-)
Vi får se vad vi hinner, det är ju bara första dagen på Olas semester än, så lite ska vi väl hinna med ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!