Svenska Hollywoodfruar!

Igår började ju Svenska Hollywoodfruar på Tv3.

Svenska Hollywoodfruar

Först tänkte jag; "Shit, galningen är tillbaka!!!"
Jag menar ju givetvis Gunilla Persson. Hon som flyttat från Svenska New Yorkfruar till Hollywoodfruar. Hon har bytat kontinent för att få igång hennes dotters karriär...
Hon är ju lite småpsykopat måste jag nog säga.
Exempel: Hon ringer en fönsterputsarfirma för att få sina fönster putsade inför lunchen hon bjudit de andra fruarna på. Hon säger "Jag har väldigt många fönster, minst 50"
Så tjejen på företaget skickar dit 5 killar. Men tanteluntan har kanske 10 fönster!
Hon säger till en av killarna att hon hade sagt till tjejen att hon inte alls hade många fönster... Galning! Vi har ju sett henne få några smärre utbrott...

Men jag ser förstås hellre henne (konstigt nog) än Päivi Hacker och Lena Jolton!! Tack Tv3 för att ni inte tog tillbaka dem!!

Isabel Adrian. Först tänkte jag "Hon var kanske inte så illa som jag har för mig?" För det öppnade med att hon satt i sängen och gav sin dotter välling.
Men ju längre in i programmet vi kom desto värre blev det.
Exempel: Hon sitter på sitt "kontor" och har 2 meter till kaffemaskinen, alltså en automatisk kaffemaskin. Hon ber sin assistent som sitter mitt emot henne att hämta kaffe till henne typ 3 gånger. Det är ju inte som om hon skulle brygga kaffe. Det var en automatisk kaffemaskin. Samtidigt har Tv3 klippt ihop hur hon sitter och snackar om att hon hatar folk som måste köra med folk för att visa vem som är chef... Enough said...
Jo, just det, hon gjorde även narr av sina bloggläsare. Smart där Isabel...

Agnes-NICOLE Winter- Glöm för hundan inte Nicole... Hon aplackar fullständigt om ni bara säger Agnes ;-)
Alltså ja, jag har inte många snälla ord att säga om henne. Hon är elak, självcentrerad och falsk.
Jag glömmer aldrig det avsnittet då hennes son tog hem sin flickvän. Hon gnällde på allt, särskilt på att hon var för smal. Antagligen för att hon var smalare än henne själv...
Hon är inte heller klok.

Maria Montazami- allas vår favorit. Men jag måste säga att jag blev förvånad över hennes sätt! Hon höll på och fibblade med sina kläder och accessoarer hela tiden. Hon såg nästan äcklad ut när hon tittade på Gunillas hem (visst var det inte jättefräscht och Gunilla är ganska speciell, men ändå...) och verkade ganska ointresserad överlag. Jag kan dock hålla med om att jag hade heller aldrig satt min fot i den jacuzzin.

Givetvis är de likadana allihopa, de snackar skit om varandra allihop! Men annars vore det väl inte så kul att titta på, eller hur?
Men ja, detta kommer nog att bli en intressant säsong av Svenska Hollywoodfruar!! Äntligen är dem tillbaka ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag satt i total chock när jag kolla på det programmet o att Maria e den mest normala av dom säger en hel del!!

2011-08-24 @ 15:40:28
Postat av: Jag MEL-Blogg

Hahaha, eller hur?! Fortsätter det så här så kommer det att bli en rolig säsong ;-)

2011-08-24 @ 17:16:45
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!