Sista lediga fredagen...

...innan jag börjar jobba! :-S
Det är många känslor som florerar kan jag säga. Det ska både bli spännande och roligt och läskigt och jobbigt. Läskigt för att det är en ny avdelning med nya arbetsuppgifter och arbetskamrater och jobbigt för att det är så jobbigt att lämna flickorna, särskilt Novalie. Hon är så mammig just nu och jag känner själv att jag har lite separationsångest. Även om hon ska vara med sin pappa i ett par månader så känns det otroligt jobbigt!
Får försöka fokusera det spännande och det roliga!
Hon kommer ju faktiskt att ha det hur bra som helst med sin pappa <3

Denna dagen har bestått av en slö förmiddag, träning, dammsugning av heeeela huset (blää vad tråkigt) och lite småplock. Men nu är det gjort, nu har jag bara lite undanplockning kvar sen är huset redo för kalas på söndag :-)

Mina flickor ligger helt utslagna bredvid mig här i soffan. Ska snart bära upp dem och gå och lägga mig själv också. Jag är gräsänka ikväll och ska gå upp imorgon när Novalie bestämmer att vi ska gå upp ;-) vilket blir tidigare och tidigare nu förtiden ;-)

Imorgon ska jag försöka att blogga bättre. Det blev ingen dagens Diza för fotona dök aldrig upp :-( de är som bortblåsta. Får göra om det en annan dag...
Jag har ju så många planerade inlägg i mitt huvud, ska bara finna tiden (det är hektiskt nu så här 2 dagar innan jobb börjar) att sätta mig och skriva dem.


Novalie älskar när Diza leker med henne! Det finaste jag har <3

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

2011-08-26 @ 23:44:46
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!