Samsung Galaxy

Ojojoj, vilken helg alltså!
I torsdags kväll var jag hos kompis H. Vi åt, snackade och drack vin. Det var mycket mycket trevligt :-)

I fredags var vi på Leos Lekland med barnen. Det var jag, tre barndomskompisar och två andra mammor också alla våra barn förstås ;-)
det var mycket trevligt och Leos Lekland är verkligen jättefint! Det är en klar favorit bland alla inomhuslekland! Gångarna var breda, inga problem att ta med vagnarna in. Där fanns soffor och fåtöljer utplacerade över hela leklandet, vilket är superbra för oss med lite mindre barn!

På kvällen på fredagen hade vi en liten minkräftskiva hemma hos oss! Mina syskon och min pappa kom hit och kräftade med oss :-)
Nu äter ju inte jag kräftor, men det var himla trevligt!

I lördags begav jag mig ut för att handla tårtgrejer till Ola (han skulle göra tårta till min syster som fyllde år idag). Bild kommer när Ola uppdaterat sin egen blogg där han lägger ut sina bakverk! Olas Hembageri (<-- LÄNK)
Då handlade jag även presenter till min syster. Jag blev själv väldigt nöjd med vad jag handlade, tror hon också gillade det ;-) Givetvis glömde jag att fota det...
Sen sprang jag inom Geab the Phonehouse, bara för att kolla när våra abonnemang tog slut och kanske köpa vars en IPhone.
Men efter lite diskussioner med butiksbiträdet kom vi fram till att denna passade nog oss bättre;

En Samsung Galaxy S 2
Än så länge är jag nöjd, men jag håller fortfarande på att lära mig ;-)

Idag har vi varit hos min syster, som trots sin femning, bara orkade ha litet kalas för familjen. Inte så konstigt kanske, med tanke på att hennes minsta bebis bara är en dryg månad :-)

Födelsedagsgrisen!

Finaste syster <3

Imorgon är en stor dag till. DIZA BÖRJAR SKOLAN!!
Helt galet att mitt lilla lilla fjun är så stor! Så imorgon ska jag vara bättre på att blogga :-)
I Swear!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!