Rutschkana

Jag hade planer på att göra en hel del inlägg här idag, men efter träningen idag så mådde jag SÅÅÅ dåligt att jag, för det första fick avbryta träningen och för det andra somnade på soffan när jag kom hem och sov i två timmar!!
Sen har jag mått dåligt HELA dagen ända fram tills nu i kväll.
Har ingen aning om vad som hände. Jag var öm i foten redan igår, trodde det skulle släppa men det blev värre. Sen fick jag röda utslag på handlederna (?!?!?!), ingen aning om vad som hände som sagt.
Men i och med detta så tänkte jag göra ett kortare inlägg som jag skulle gjort innan vi åkte till Småland men inte hann. Sen får ALV inlägget komma typ imorgon :-)

Köpte ju som sagt en rutsckana till flickorna för den andra gick isönder. Har gått och kollat in en rutsckana som kostade 800 kr och nu när den var nedsatt till halva priset såg jag min chans ;-)


Novalie är ivrig och hjälper mamma att skruva ihop rutschkanan ;-)


Ville ha en lite längre rutschkana för Dizas skull med. Så detta var ett bra alternativ när man inte har råd med dem större rutsckanorna på Toys R Us :-)


OOOOJ vad det killar i magen tycker Novalie :-)

Vi upptäckte en annan bra sak med rutschkanan. Man kan sätta till en vattenslang underifrån så det rinner nerför rutsckanan en varm sommardag! Roligt för barnen ju!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken fin!Det ser ut som dom har kul =)

2011-08-07 @ 21:32:55
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!