Planering

Skulle egentligen göra en Dagens Diza, men fotot som jag fick maila från telefonen till min mail har inte kommt fram än... Dessutom så fick jag återställa fabriksinställningarna på telefonen, så nu finns inget kvar på den sen innan...
Ja, vi får bara hoppas att fotot dyker upp, för hon var så himla fin idag. Hon hade på sig sina nya kläder som jag köpte till henne igår :-)

Just nu sitter vi och planerar Novalies tårta till kalaset på söndag. Vi har så många idéer och tankar som vi vill ha med på tårtan. Ska bli spännande att se slutresultatet.
Det lutar år något med nallebjärnar på...
Men än är inget bestämt ;-)

Nä, nu ska jag strax sticka och träna!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!