One piece!

För några timmar sedan;


Novalie nybadad och klar för sängen i sin alldeles nya pyjamas från HM (99kr)!  Jättesöt tycker jag, byxorna ser ut litegrann som tights, underbar färg!


Diza i sin nya one piece som hon fått av finaste moster! Dizas kompis fick en sån här och jag tyckte de var så häftiga! Diza älskar den!
199kr på HM ;-)

Idag kom paketet med kläder jag beställt till töserna från HM. Jättefina grejer och bl.a fanns Novalies pyjamas med där. Men tyvärr måste jag returnera en tjock stickad naturvit kofta. Jag köpte den till Diza i storlek 116 (vilket det även stod på den), men när jag slitit upp paketet insåg jag att paketet var ju på tok för litet för att vara rätt storlek! Mycket riktigt har de skickat en strl 74(!!!) till oss. Alltså varken Dizas eller Novalies storlek!
Så den får gå tillbaka, så får vi hoppas att vi får rätt storlek!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

naw sötnosar, fina ni e!

2011-08-17 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!