Novalie Dansar!

Här bjuder jag på min allra förstaste videoblogg! Den får min minsta tjej, Novalie 11 månader, inviga med en dans!
Båda mina flickor ÄLSKAR Eric Saade och idag lyckades vi fånga Novalie när hon skakade loss!

Diza (som hade dansuppvisning till Manboy ;-)) brukar stå framför vår stora spegel och dansa, numera följer Novalie henne som en liten mini-svans ;-)
Så numera dansar båda flickorna framför vår gigantiska spegel! Det är så roligt att se hur uppspelt Novalie blir av både musiken och dessutom att Diza dansar.



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

söt! =)

2011-08-16 @ 18:03:57
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!