Jobbet drar igång!

Nu ska jag hoppa i säng, ville bara säga att imorgon drar vardagaen igång igen med allt vad det innebär. Det största är ju förstås att jag börjar jobba igen.
Det är med blandade känslor jag börjar jobba. Det ska bli väldigt roligt att komma igång igen och komma ut och träffa folk, men jag har en grym separationsångest.
Jag tror dock att den släpper, men jag kommer att sakna att spendera hela dagen med mitt lilla fjun och större delen av dagen med Diza.

Nu kommer nervositeten smygande inför alla mina nya arbetsuppgifter och arbetskamrater så det är lika bra att gå och lägga sig så man vaknar utvilad imorgon ;-)

Ska försöka uppdatera bloggen som vanligt, men jobbet och familjen (givetvis) får gå före.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!