Inköp

I helgen var det ju lite festligheter i vår lilla by, så jag passade på att ta en tur dit för att gå och kolla lite, på lördagen.

Jag hittade ju lite saker som jag var tvungen att slå till på!

Diza fick en liten berlock (med bling bling i såklart ;-)) som man kan sätta i en kedja;



Novalie fick också detta urgulliga armband och även om hon hatar att ta det på sig (jobbigt att sitta still så länge ju) så älskar hon färgerna och pratar så gulligt samtidigt som hon fingrar på det. Särskilt när folk beundrar det ;-)



Sen fick jag ju köpa lite saker till mamman i huset också ;-)
Det var ju trots allt 10% rabatt :-D



Köpte även två mindre ljushållare i samma silvriga färg, men fotot blev inte så bra så när vi använder dem ska jag ta ett nytt foto.

Hittade även en gammal servis med röda små blommor på, så himla söt. Jag har satt undan den sålänge, har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar åt att vi ska ha den :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!