Fotboll!!

Igår började Dizas fotboll igen. Äntligen tyckte hon!
Det visade sig att hon numera är ensam tjej i laget, men det gjorde inget tyckte hon. Min tuffa tjej ;-)


Redo för fotbollsträning!

Igår missade Diza bussen när hon skulle hem från skolan. Hennes fröken ringde och frågade hur de skulle göra, så jag sa att det gick bra att hon tog nästa buss hem, en timme senare.
Diza blev bara glad och utbrast; "Då kan jag stanna och leka mer!!"
Så hon trivs ju verkligen :-)
Det är skönt tycker jag.

Varje dag berättar hon om en pojke på bussen som är dum mot hennes kusin Joanna. Detta gör Diza väldigt upprörd och hon kan inte låta bli att säga ifrån! Bra att hon står på sig!
Men hon blir nog mer upprörd över det än vad Joanna själv blir ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!