Ett tips till småbarnsföräldrar!

Ikväll diggade båda mina flickor (11 månader och 5 år) till Lotta på Liseberg och givetvis allra mest till Eric Saade ;-)

Tidigare hade jag bestämt mig för att gå in på CDON för att kolla in lite barnfilmer, tycker det är dags att uppdatera barnfilmerna lite, särskilt nu sedan vi varit på Astrid Lindgrens Värld. Ville ha lite nya sådana filmer (men det tycks ALDRIG vara rea på dem).

Hur som helst så såg jag att de har denna på rea;


För ENDAST 39 kronor, fram till midnatt!! SKYNDA ATT FYNDA!! Bara 50 minuter kvar!!!
Flickorna kommer att bli superglada!! :-)

Sen blev det en Lotta på Bråkmakargatan, Prinsessan och Grodan och Skönheten och Odjuret (har velat köpa den åt Diza så länge, jag älskade den filmen när jag var mindre!!)

Sen gjorde jag ett annat fynd, kolla här;

Något för mig också ju! Jag ÄLSKADE smurfarna när jag var liten hihi!!
Nu har de släppt iaf 4 st filmer *tjoohoo*

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!