Alla regnbågens färger...

Sitter och tittar lite på höst/vinter kläder till barnen och hittade denna fantastisk härliga overallen;


Jag kan riktigt se mig Novalie i denna i vinter! Den är av det danska märket Molo och kostar 1399kr. Kanske i dyraste laget kan jag tycka. Särskilt när man ska ha till två barn. Men kvalitet är ju det viktigaste och jag har bara hört bra saker om Molos kläder.
Brukar ju köpa Helly Hansen annars, kanske skulle provat något nytt nu?
De har ju så många härliga färger!!

Skulle lätt kunna se Diza i denna härliga färg;

Med de coola stjärnorna längst upp på ärmarna. Men hon kanske helst vill/bör ha tvådelat set nu när hon blivit så stor... Vet faktiskt inte...

Nu när det börjar bli kallare har Diza på sig softshell jackor, men jag gillar ju även dessa från Molo. VILKA FÄRGER!
 
Det står att de är fleece, men jag tycker att de påminner om softshell...

Gillar även dessa fleecejackorna;

Som också finns i flera snygga färger. 

Får nog fundera vidare, men det lutar åtminstone åt den fina "regnbågs-overallen" ;-) 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!