Sju dagar!

Tiden går så snabbt. Just nu har vi försökt komma in i vardagen igen. Det blev lite skevt med en vecka på sjukhus. Nu ska vi få rutin på allt igen. Det var ju trots allt 4 år sedan vi hade en bebis sist ;-)
Därför har jag inte bloggat som jag ska den senaste tiden...
Idag är Novalie en hel vecka gammal!!!
Jag kommer ihåg när Diza blev en vecka gammal. Av någon anledning minns jag exakt vad vi gjorde den dagen och jag kommer ihåg att jag tänkte; Herregud vad tiden går fort, redan en vecka gammal!!! KOmmer det att gå så här fort hädanefter??
Faktum är ju att tiden går fort och man märker det särskilt på barnen hur fort tiden går! Märkligt att barnen blir större snabbt men vi föräldrar åldras inte alls... :-S

Här är vårt lilla hjärta (det ena iaf), 1 vecka gammal idag!!



Grattis gumman!!

Idag hade vi besök av kusin S och hennes familj. Vi fick jättesöta kläder och en skallra till Novalie. De är de första (förutom mina föräldrar, min syrra och kompis S) som kommit för att hälsa på... 
Imorgon visar jag vad vi fick!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Ja ni får säga till när ni har kommit till rätta så vi kan komma o hälsa på er! :)

2010-09-06 @ 08:14:52
Postat av: Linda

Grattis lilla Novalie! =)

Söt e hon!

2010-09-06 @ 13:40:19
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!