Det kom ett paket...

...på posten! Så glad jag blev ;-)
Det var grejerna jag beställt på jotex!! Mest saker till jul;


De guldiga gardinerna. Jag har små fönster i mitt hus, därför kör jag på skira tyger till gardinerna, för jag vill inte at de ska stjäla för mycket av ljuset utifrån. Dessa ska vara i matrummet, när det målats om ;-)


Draperi, det vita, till Dizas rum. Det tror jag blir jättemysigt i hennes STORA fönster, med mysigt ljus från ringen med ljus som hon har istället för stjärna.

Även ett bäddset till oss, till jul, med röda och gråa hjärtan på. en jag kan inte få fram en bild just nu...

  
Ett överkast till vår säng! Vi ska tapetsera om i vårt sovrum och vi ska ha lila och vitt. Jag var inne på att beställa ett lila överkast och en vit pläd. Men istället blev det ett vitt överkast och så ska vi en lila pläd till det ;-)

Också något litet onödigt ;-)

En brödkorg till köket ;-)
En grön och vit, eftersom jag har gröna detaljer i mitt "lantliga" kök :-)

Ja, jag är nöjd!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Låter fin fint ju =) Snart dax att få sätta upp alla julsaker =)

2010-10-25 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!