Dag 02- Min första kärlek

Min första kärlek måste ha varit vår katt Tarzan, som vi hade när vi bodde i Malmö. Jag kunde göra vad som helst med honom, jag försökte bära honom, då fick jag tag under hakan så han fick trippa med på baktassarna...
Men jag menade bara väl, jag älskade den katten. Och trots att jag bara var 2 år, så kommer jag ihåg honom än idag ;-)
Min nästa kärlek fick jag på min 6-års dag! Det var en mini shettis som hette Tösen.
Min lilla häst. Jag var så hästtokig när jag var liten så när jag fick henne var det den bästa dagen någonsin!
Jag brukade rykta henne, kamma manen och fläta svansen...

Men när jag började skolan blev jag kär i en liten pojke i min klass. Jag kommer ihåg hur generad jag blev när han tittade på mig :-)
Vi brukade leka pjätt på rasterna och det var alltid pojkarna mot flickorna ;-)
En dag frågade han "chansen" på mig och jag sa ja. Men jag minns inte att vi gjorde slut *hahaha*  

Men mitt livs kärlek är min man och mina barn <3

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!