Tävling hos Nelly.com

Nelly.com har en tävling för alla mammabloggare. Tävlingen går ut på att matcha mamma och barn outfits, man kan vinna ett presentkort på 5000 kr, men alla som är med är vinnare efterso man får ett presentkort på 100 kr bara man är med i tävlingen ;-) 

Jag gjorde två olika matchningar, men eftersom jag inte vet om man får göa mer än 1 outfit så fick jag välja...
Jag tog hjälp av Ola som valde denna matchningen. Sen tänkte jag; "Vilken outfit hade Diza gillat bäst???"
Hon hade nog valt samma som Ola. Så fast jag nog hade valt den andra matchningen, så lyssnar jag på min famij i detta fallet ;-)

Mitt bidrag till Nellys tävling:


Klicka HÄR för att komma till Nellys tävling!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket snyggt! Håller tummarna för att just DU vinner! =)

2010-05-20 @ 23:32:26
Postat av: Nelly.com

Tack så mycket för ditt fina bidrag!

Vi har svårigheter att hitta din email för att ge dig koden till 100 kr-presentkortet. Kan du maila oss ditt namn tillsammans med din emailadress till: [email protected].



Tack för hjälpen!



Bästa hälsning,



Nelly.com

2010-05-21 @ 10:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!