Slutar tidigt

Idag slutar jag tidigt. Jag ska med Diza till öronläkaren. Hon är inställd på det så jag hoppas verkligen att det går bra idag. Hon har fått utstå en hel del stick och prover, det lilla livet, något hon hatar över allt annat...

Ingen som gissat på något kön på bebisen, så då tänker jag hålla för mig själv vad barnmorskan sa att det såg ut som...
Igårkväll sparkade bebisen som en liten fotbollsspelare. Det var verkligen full aktivitet. Det var skoj att se hur magen rörde sig ;-)

I eftermiddag, eftersom jag slutar tidigt, så ska nog syrran och jag ut och gå en sväng i skogen. För ett år sedan var vi det säkert tre dagar i veckan regelbundet. Men så blev hon gravid och fick krämpor osv så det blev inte att jag åkte ut själv och gick särskilt mycket. Sen efter det var det ju den längsta och kallaste vintern på hur länge som helst, så då är man ju inte särskilt lockad av att åka ut i skogen heller...
Men idag (hoppas jag) är det dags!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Jag gissar på en pojke så säg nu haha

2010-05-05 @ 17:31:47
Postat av: Linda

Okej, jag gissar också då.... en flicka till? ;)

2010-05-05 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!