Som vanligt

Ja, det var några dagar sedan jag skrev. Det är för att jag är sjuk och extremt trött som vanligt...
4e sjukdomsveckan för mig nu.
Igår började mina arbetskamrater att tjata på mig att jag skulle ringa doktorn så idag gjorde jag det. Var där i förmiddags och tog prover. Så på fredag får jag veta om jag behöver någon medicin eller nåt. Men han sa att hals och öron och sånt såg bra ut, så jag får väl gå med det...
Nån gång ska man väl bli frisk...

Imorgon ska jag med Diza till tandläkaren igen. Vi gå ju dit och övar eftersom hon blir hysterisk varje gång vi ska dit (eller till doktorn). Efter besöken får vi med oss ett av tandläkarens verktyg hem som vi kan öva med. Första gången fick vi en spegel med oss hem och det gick bra, men sist fick vi med oss det dära spetsiga verktyget som "skrapar" med på tänderna. Det har inte alls fungerat. Tror hon tycker det är obehagligt eftersom den är spetsig...
Ja, där är inte så mycket att göra. Får säga till tandläkaren att det inte har gått bra denna gången så får vi väl öva lite till... 

Nä, nu får jag gå och lägga mig.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!