Soffsovare

Igår somnade jag på soffan klockan sju. Eller den var nog inte riktigt sju för Diza hade inte gått och lagt sig än.
Tur att Ola inte jobbade. Han var hemma och tog hand om nattningen (trots att det inte var hans tur)...

Så jag missade min systerdotters teateruppvisning för detta. Men jag hade som tur var inte lovat att komma, utan jag skulle försöka komma. Har jobbat över varenda dag denna veckan så de (syrran o co.) har också förståelse som tur är.

Räknar ner dagarna till påsk för, tro det eller ej, men då har jag tagit ledigt en extra dag!!!
Så den 1 april ska Diza och jag vara hemma och mysa :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!