Diza Update

I förrgår ringde Diza till sin mormor och morfar och berättade att hennes gitarr gått sönder. Två strängar hade gått av och den gick inte att laga längre.
Hon berättade att hon önskade sig en ny gitarr (eftersom morfar spelar så älskar Diza också det) och att den skulle vara rosa.
Mormor sa att de skulle köpa en på Toys R Us. Så sa Diza; Ja, också får vi måla den... (eftersom de inte hade någon rosa där)

Igår var mormor och morfar ute på några ärenden och de passade på att kolla (läs: letade febrilt) i några olika leksaksaffärer. Och tro det eller ej, men på Jättekul så sprang de på det sista exet av en rosa gitarr!!
Behöver jag säga att Diza blev överlycklig??
Hon spelade ända tills hon skulle lägga sig, sen flyttade hon bort saker från sin lilla prinsessoffa på sitt rum och la den där. För den skulle ligga mjukt...
(Samma gitarr som hon spelar på i förra inlägget)

Imorse vaknade Diza tidigare än f-n själv för hon hade haft en mardröm och ville inte sova mer. Så när vi gjorde oss i ordning var hon pigg för en gångs skull.
Så när jag stod och gjorde mig i ordning så bad jag henne göra en sak (som jag inte kommer ihåg längre) då sa hon; *suck* Mamma! Du gör mig förvirrad!!!

-Förvirrad?? sa jag.

- Ja! Förvirrad!

Antagligen något hon snappat upp någonstans... Lilla snäckan.

Tjingeling! 


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv;...och jag går och hakar upp mig på att min barnmorska sa vid senaste vägningen "ja, osså skall man ju helst inte gå upp mer än 12 kilo.." Lycka till när jag redan gått upp 10 kilo! Jag försöker njuta så mkt som möjligt men ibland måste man få ha klagodagar =)

2010-03-04 @ 21:01:11
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!