Alltid olämpligt...

Igår när jag satt på jobb så ringde min telefon.
Det var från Manpower. Hon ringde för att erbjuda mig ett jobb som inköpare!!! Det har aldrig hänt förut...!!!
Jag var på intervju i julas, men fick inte jobbet då. Hon skulle höra av sig igen i februari- mars om det blev aktuellt med en ny tjänst.
Jag hade såklart glömt bort detta eftersom jag fått förlängt där jag är nu.

Varför varför varför händer detta när jag inte kan ta jobbet???????
Det är inte klokt! Detta kommer antagligen aldrig att hända igen, och när det väl händer, ja då kan jag inte ta det... *suck*

Men hon sa att jag skule höra av mig igen när det var dags at söka jobb, så helt nattsvart är det väl inte (peppar peppar..)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Var det inte en heltidstjänst tillsvidare som du blev erbjuden? Då förstår jag att du tackade nej. Kram

2010-03-10 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!