Orken är borta

Just nu är jag ganska trött. Det är mycket på jobb, höggravid och håller nog på att bli sjuk.
Sedan i fredags har jag haft ett pipande/surrande i mitt högra öra. Det gör att jag inte hör något på det och höga ljud skorrar gör att det skorrar. Börjar faktiskt göra ganska ont i det...

I fredags var det dirket från jobb och vidare på kalas. Kusinen små tjejer fyllde år, så det var barnkalas för hela slanten. Körde hem i tid eftersom varken jag eller mamma (som åkte med oss) mådde särskilt bra.

I lördags gjorde jag inte många knop heller. Vi var en sväng hos mina föräldrar, Ola var på Byggmax och köpte grejer till fasaden. Diza ville leka med en kompis, men alla vi ringde till skulle antingen ha gäster eller så var dem inte hemma. Tyckte så synd om henne, inte kul när de blir så ledsna och man kan inte göra något åt det...
Vi cyklade till syrran en stund så hon fick bada med Tindra och hennes kompis. Där konstaterad vi att det var kanske tur att hon inte lekte med en kompis för hon var ganska gnällig. Hon har ju varit förkyld i över en vecka nu.
På kvällen grillade vi hos mor och far.

Igår lekte Diza iaf med nästkusinen E. Först hemma hos henne och sen hemma hos oss. Här hemma badade de i poolen (som Ola köpte ny i fredags), gungade och lekte på Dizas rum.
Sen körde vi till mormor och morfar, där tog jag premiärdoppet i deras nyigen färdiggjorda pool. Jättefin blev den! Ska visa bilder på den sen. Alla barnbarnen plus nästkusin E badade också.
Jag tvättade undan all tvätt utom en maskin och tog disken. Ola påbörjade den sista sidan på fasaden. Så nu är det början på slutet (hoppas, för det är en jobbig del av fasaden).

Har en hel massa bilder att visa från helgen, men kameran strejkar, så jag ska jobba på det och lägga in bilder så snart som möjligt.   

Blev ett långt inlägg det här. Hoppas ni orkade läsa.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!