Dag och natt

Nu har äntligen smyckena från dag och natt kommit!! Jippiiii!
Ett armband och ett halsband till mig.
Ska visa 2 dåliga bilder på mina smycken (fick använda den kassa kameran), men ska ta bättre bilder senare och även en bild på Dizas halsband som hon blev jätteglad för ;-)


Halsbandet, på ringen står det "dag" där uppe och "natt" där nere.


Armbandet, på varje kula står det "dag" på ena sidan oc "natt" på andra.

Är supernöjde med mina smycken och det bästa med dem är att man kan köpa en kedja och sen köpa en hel del olika hängen och bara byta ut dem. Så man kan få "många olika smycken i ett".
Jag ska köpa en kedja med dem mandelformade kedjorna (i arbandet) som halsband också.

Tjingeling!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!