HALV TRE!!!

Idag är jag trött som en gris.
Jag låg från strax innan klockan 11 igår kväll til HALV TRE på natten innan jag somnade!!!
Jag har sovit fyra timmar inatt. Jag höll på att bli galen!

Diza var också trött idag, hon sa redan innan klockan var sju att hon ville gå upp och titta på Törnrosa på sitt rum. Så hon har nog redan somnat. Ska strax gå upp och kolla henne.

Brrr vad kallt det är, sitter här med flera lager kläder tjock filt och inneskor. Det ska dessutom bli ännu kallare imorgon! Så det gäller att klä sig kallt. Dessutom ska de dessutom passa på att höja elpriserna, så man kan ju inte precis elda på hur som helst...
Men det är ju åtminstone fredag imorgon ;-)

Ooh ja just det, fick lite besked från jobb idag. Det är godkänt (min förlängning) av Lundachefen men, kan ni fatta detta(???), nu ska det gå vidare till VD:n (!!!) och högsta HR-chefen...
Helt galet! Men man får ju verkigen säga att de kämpar för att jag ska få stanna kvar ;-)

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!