Bara vardag...

Anledningen (-arna) till att jag knappt skrivit denna veckan är helt enkelt för att jag inte haft något alls att skriva om... Det och att jag varit galet trött hela veckan.
Nä, det är bara vanlig vardag, inget spännande som hänt. Har bara jobbat, ätit och sovit hela veckan.
I måndags fick vi förstås bilen och jag testade den. Den var som sagt jätterolig att köra.
Ska köra den till jobb på fredag för Ola slutar tidigt och då ska han börja fixa volvon. Den gick inte igenom besiktningen pga ett nästan obefintligt hål på nån liten slang. Jaja, Ola ska fixa det nu till helgen iaf...

Funderar på att köra till IKEA till helgen, fick ett presentkort i julklapp som bara måste spenderas ;-). Nä, men skämt åsido, det var längesen jag var där och nu har så många snackat om att de varit där att jag också blivit sugen.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!