OS Mössan

Direkt när jag såg mössan som de svenska idrottarna bär i OS så sa ja: "En sån vill jag ha!"
De är riktigt coola! Dessvärre kan jag absolut inte virka och vet knappt hur en virknål ser ut ;-)
Så om någon känner sig manad som är duktig på att virka så betalar jag gärna för en!

Skaparen bakom denna ofantiligt populära mössa heter Eva Christensson

mönster-mamma Eva Christensson har fått Sverige att leta fra
Eva med sin populära skapelse...

Dessvärre är orginalen helt slutsålda! Nu är dessutom priserna inte av denna värld. en såldes på nätet för över 800 kr och det fanns en på tradera, då var budet uppe i över 500 spänn...

Men fräck är den!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: DITTE

fixa garnet så virkar jag, har mönstret men inte lyckats med att hitta garnet. Tror inte det behöver vara orginalgarnet men det skall nog vara något tjockt garn annars kan man ta lite tunnare och virka med dubbelgarn.

2010-02-22 @ 19:05:43
Postat av: Jag

Låter bra! Ska bege mig ut på garn jakt! :-)

2010-02-22 @ 19:49:59
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2010-02-22 @ 19:57:37
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Ninna

Det är helt galet vilken möss-hysteri som råder i landet... Såg i en blogg att någon köpt en mössa för 1800:- alldeles nyss ;-) Lite dyrt om någon frågar mig.

2010-02-23 @ 16:08:46
URL: http://www.mimejd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!