Me&I

Idag var jag och Diza på Me&I party. Hur ycket jag än altid intalar mig själv innan partyt att: "idag ska jag inte köpa någonting" så funkar det aldrig bara...
Men jag var duktig för jag köpte bara en klänning och ett par tights! Jag kunde köpt MYCKET mer för där fanns så mycket som var fint. Dessutom fanns det ett flertal känningar till mig själv som jag ville ha. Men ingenting köpte jag!

Däremot var det tur att Diza var med, för hon hjälpte mig att välja ut vilken av alla de superfina klänningarna vi skule beställa.
Vi bestämde oss för denna:



Och dessa:



Sen får jag nog ha ett party om någon månad tror jag ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!