Kris avvärjd...

Idag innan Diza åkte på kalas så tog hon ner lådan med sitt sminkhuvud i för hon skulle "sminka" sig inför kalaset.
När jag sen skulle bära upp den innan vi skulle köra så tittade jag snabbt i den för den kändes så lätt.
Och vad ligger då väl där? Jo, där ligger presentkortet på 100 kr på IKEA som v letade oc letade efter sist vi skulle till IKEA!!
Samtidigt som jag drog en lättnadens suck så svallade minnena över mig hur jag lade ner det i den lådan på julafton, när jag plockade ihop alla Dizas smågrejor till dockor och dylikt. Jag kommer ihåg att jag la ner det där just för att vi inte skulle tappa det eller göra av med det när vi hade så mycket att bära med oss...

Tack och lov att det återfanns!

Nu ska vi återgå till en lördagkväll zappande på tv:n mellan OS och Melodifestivalen.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!