Klanen växer

Idag utökas klanen med ytterligare en liten person!
Syrrans kejsarsnitt var planerat till idag.
Så nu går vi och väntar på att de ska ringa. Det var dags klockan ett så svågern borde ringa snart! Ska bi spännande oh se om det blev en pojke eller ficka, hur stor den är och hur h*n ser ut!
Ingen av oss (inte ens deras flickor) får komma in till sjukhuset pga smittorisken, så vi får snällt vänta tils de kommer hem.

Själv liger jag och mår jäkligt illa av medicinen jag äter, så det är nog lite tur at jag är hemma med Diza.
Hade tänkt gå och jobba imorgon och lämna Diza till mormor, men jag vet inte. Mormor tyckte jag skulle vara hemma eftersom jag tydligen hade en jättestor infektion i kroppen. Dessutom mådde mormor inte så bra idag och jag kan inte lämna dit Diza när mormor inte sjäv mår bra. Det är ju olika från dag till dag...

Skriver när jag vet mer om bebben!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!