Hemmamys och namnsdag

Idag fick Diza och jag snällt bli hemma. Trodde först att jag skulle kunna köra lite senare, men vi fick inte loss Olas bil förrän vid elvatiden och då hade vi en del skottning kvar, så Diza och jag bestämde oss för att bli hemma.
Som tur är så hade jag inte jättemycket att göra på jobb idag... 
Gjorde det mesta igår och sen är det inte kris förrän imorgon, så då måste jag dit.
Sen blåste det fortfarande så mycket vid den tiden at det inte kändes värt det at ge sig ut igen. Men nu verkar dock blåsten ha lugnat ner sig en hel del.

Idag är det Dizas namnsdag, det var faktiskt syrran som ringde för att gratta henne innan. Annars hade jag inte tänkt på det...
Vi har firat med att äta pannkakor till lunch. Det vet man att det alltid går hem ;-)
Sen åt Diza glass med chokladsås. Jag var inte ett dugg sugen på det...  

Så har vi faktiskt städat Dizas rum oxå, det såg ut som ett bombnedslag.

Ska försöka skicka in en bild på snömassorna sen ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa grattis på namnsdagen från oss häruppe! Kram

2010-02-03 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!