Fortfarande sjuk...

Har nu varit sjuk i 2 veckor.
Varje helg tycks det bli lite värre än det varit under veckan! Men i måndags var jag iofs inte kaxig ;-)
Då åkte jag hem tidigare från jobb.
Ikväll är jag rent slut. Mår inte alls bra...

Har varit nere hos syrran och tagit hand om deras töser hela kvällen. Syrran och svågern har varit på sjukhuset nästan hela dagen för atthon hade ont i magen och andningssvrigheter.
Men de kom hem igen. Varför vet jag inte riktigt för de kunde lika gärna tagit ut bebisen istälet för att vänta denna lilla tiden där är kvar...

Fast ja, den lill* kommer snart nog ändå! ;-)

Nä, nu behöver jag vila.

Håll tummarna att jag blir frisk snart.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

*håller tummarna* Det är säkert så att du slappnar av så när det är helg att allt bryter ut. Ta hand om dig! Kram

2010-02-13 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!