Välkommen December!!

Denna 1:e December har det snöat, blåst och varit solsken om vartannat. Det är iaf kul att det är snö under julmånaden! Det är vi inte bortskämda med ;-) 
Jag, Novalie, syrran och Tino har varit iväg hela dagen! Syrran skulle kolla på en ny skidjacka, vilket fick mig att inse att jag också ville ha en. Min är ju trots allt tre år gammal...

Sen blev det en sväng till ÖB, där vi köpte sköljmedel bl.a.
Efter det fick vi köra inom McDonalds för kidsen var hungriga.
Sen bar de av till Willys för storhandling. Hem till mamma och pappa eftersom pappa var snäll nog att hämta Diza och Tindra till oss.

Nu kör jag multitasking, matar Novalie och bloggar samtidigt. Hoppas att hon somnar sen så jag kan bli färdig i köket och få vikt färdigt tvätten.
Det är det värsta nu, jag blir aldrig färdig någonstans, får avbryta hela tiden. Så allt tar dubbelt så lång tid...

Vi har ju påbörjat matrummet nu. Men det har inte hänt så mycket för jag köpte givetvis fel spackel...
Men det SKA bli färdigt denna veckan. Vill visa mamma och pappa det innan mamma åker in på sjukhuset på måndag.
Ja, vi får lägga på ett kol. Tur Ola jobbar sista kvällen imorgon!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!