Oro

Sitter och tänker på min älskade mamma som åkte in på sjukhuset idag. Vi visste ju att hon skulle dit, men hela förra veckan var hon rädd och orolig.
Tidigare ikväll när pappa körde hem så hade hon blivit ledsen.
Klart att hon är rädd. Det är en obehaglig operation. 
Hela dagen imorgon kommer vi inte att kunna prata med henne. Operationen tar 4-5 timmar, sen ska hon ligga kvar på uppvak över natten. Så tidigast onsdag kan vi prata med henne igen. Men de vill ha så lite besök som möjligt p.g.a infektionsrisken...

Men detta kommer att gå bra. Det är jag säker på.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänker på henne/er. kram Du vet var jag finns...

2010-12-06 @ 23:03:09
Postat av: Sandra Cliffmark

Förstår att hon e rädd och ni måste oxå vara rädda! En stor kram från oss! Vi tänker på er!

2010-12-07 @ 09:13:34
Postat av: Jag

Tack ska ni ha, det värmer! Kram

2010-12-07 @ 22:42:29
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: annika

tänker på er allihopa. massor av kramar från mig.

2010-12-08 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!