Dagens Novalie

Idag hade Novalie kläder på sig från Älskade Hjärtegryn.
Kläderna fick Novalie av mina syskon (m. fam) och mina föräldrar i försenad dopgåva. Så det har ju varit lång leveranstid, men kläderna var värda väntan!
De är riktigt mjuka och sköna och otroligt söta!!!

 
Allt är i rosa plysch. Byxor, tröja, dregglis och mössa. Tröjan har tryckta cupcakes och ordet "Sweetiepie" i cerise glitter. Även en tryckt cupcake på mössan. Jag ÄLSKAR dessa kläder.



Finaste somnade så sött i sin sitter :-)


Syrran beställde även dregglisar med Tinos namn på och en drakmössa m. matchande halsduk och vantar
Tjejen som gör dessa kläder är fantastiskt duktig. Där finns många fräcka grejer!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så sö hon är , vad kul att jag fick se bilderna :) GOD JUL

Mvh LInda /Älskade Hjärtegryn

2010-12-23 @ 07:17:43
URL: http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com
Postat av: Sandra Cliffmark

Ja jag beställde en mössa till Victor men det var stor o konstig o dessutom håller den inte tvätten som jag önskat :(

2010-12-23 @ 07:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!