Dag 20 – Den här månaden

Kunde inte logga in här på hela kvällen igår, så här kommer gårdagens inlägg!

Denna månaden som gått, december månad, är en av mina absoluta favoritmånader på hela året. Årets mysigaste!
Vi har haft full upp och julkänslan har inte riktigt infunnit sig. Jag hade så stora planer på att jag skulle baka och pyssla med flickorna, men det har hänt en massa som gjort att vi inte hunnit med det och den dära mysiga julkänslan har blivit borta.
Bl a hände det en akut sak med huset som vi var så illa tvungna att ta itu med, vilket resulterat i att vi bor i en byggarbetsplats. Men förhoppningsvis ska väl snart det värsta vara över...
Sen har det hänt en del med mamma, vilket har skapat en hel del oro. Men det ser lite lite ljusare ut...

Idag har det snöat utan att blåsa= mysigt julväder
Vi hade igång julmusik och drack glögg och lagade mat tillsammans. Så julkänslan börjar så sakteliga att infinna sig. ÄNTLIGEN!!
Imorgon fyller pappa år, så vi har lite överraskningar på g. Sen, om vi hinner, tänkte jag baka pepparkakor med Dizen. Annars är där ju alltid söndag :-) 

Nu ska vi bara försöka njuta så här veckan innan jul :-D

Tjingeling!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!