Dag 13 – Den här veckan

Denna veckan har det som vanligt varit full rulle.

Måndag- Träning stod på schemat. Lämnade Diza, körde till syrran, där hade jag Novalie och passade Tino tills hon kom tillbaka, sen var det min tur att träna.
Hem och duscha, hämta Diza och Nellie (som skulle leka). Sen åkte jag hem och städade.

Tisdag- Shoppade med syrran. Var tvungen att ha lite kläder till Novalie (som nästan vuxit ur nästan allt hon har), julklappar till glöggkvällen på fredag och lite annat smått och gott. Väntade på samtal från sjukhuset om mammas operation, det tog dubbelt så lång tid som det skulle gjort. Tvättade. Körde till far med lussebullar som Ola gjort.


(Bild lånad från; Olas Hembageri)

Onsdag- Träning igen samma visa som i måndags.  Pratade med mamma i telefon när hon vaknat upp från operationen. Luciatåg på dagis. Fortsatte tvätta.

Torsdag- Skulle testa dans, men glömde det... Handla mat och var en sväng på Skåne Plantor.

Fredag- Träningsdag. Glöggkväll hos kusinen. Hälsa på mamma som förhoppningsvis kommer hem från sjukhuset.

Lördag- Fotbollsträning med Diza. Hugga gran med min familj.

Söndag- På barnkalas med Diza. 

Kommentarer
Postat av: amanda tääävling ♥

kika in i bloggen , tävling är upplagt ♥

2010-12-09 @ 21:38:24
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!