Sjuka...

Igår morse kom Diza och la sig i vår säng. Så kände jag att hon var varm, tog tempen på henne oc de visade sig att hon mycket riktigt hade feber. Vi sov lite till, sen när jag kom hem från barnmorskan så tog jag tempen på henne igen och den hade sjunkit lite. Bra, tänkte jag, det kanske bara var något tillfälligt...
Vi skulle ju ha besök av mina barndomskamrater på eftermiddagen.
En timme senare tog vi tempen igen och då ade den stigit till 39 igen. Jätteskumt att den går så upp och ner, men det vara bara för mig att ställa in med kamraterna tyvärr...
Vi ska ta det nästa helg istället. Diza blev jätteledsen, men man vill ju inte smitta ner deras barn i heller.
Hennestemp har fortsatt at pendla mellan 37,5 och 38,5 ända sedan dess. Normalt ligger hon som  jag på ca 36,5 grader. Men hon har dessutom en ganska rälig hosta nu med, ungefär som den hennes pappa hade för någon vecka sedan när vi trodde han ade lunginflammation (som han inte kollade upp).
Hoppas det ger med sig snart...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

tack så mycket!

2010-08-17 @ 07:50:12
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!